Pa-pa, pampers la tine acasă
- 2 sedințe individuale (1 la 1) la domiciliul părinților cu obiective diferite
- Abordări și metode adaptate nevoilor și nivelului de dezvoltare ale fiecărui copil
- Perioadă de monitorizare a accidentelor și reușitelor (timp de 2-3 săptămâni)
- Ședință de consiliere (60 minute) în care părinții vor primi feedback cu privire la evoluția procesului
- 2h/ședință
1.450 ron
Programul Pa-pa, pampers! este adresat părinților ai căror copii diagnosticați cu tulburări de neurodezvoltare (tulburare de spectru autist, ADHD, dizabilitate intelectuală, tulburare globală de dezvoltare) n-au reușit încă să renunțe la pampers, în ciuda eforturilor repetate din partea părinților sau a altor profesioniști din domeniul sănătății mintale.
Pentru că trainingul de toaletă este, de fapt, un proces gradual și nu un obiectiv care poate fi bifat în 2 zile, oferim sprijin și îndrumare părinților prin programul Pa-pa, pampers! care cuprinde:
- 2 ședințe individuale (1 la 1) fizice, stabilite la o distanță de 2 săptămâni, fiecare având o durată de 2 ore. Ședințele au loc la domiciliul părinților și fiecare ședință urmărește alte obiective. În cadrul primei ședințe urmărim implementarea trainingului de toaletă și învățarea părinților despre cum să susțină procesul, folosind o abordare pozitivă, astfel încât trainingul de toaletă să nu se transforme într-o sursă de stres pentru copil.
- Între prima și a doua ședință va exista o perioadă de monitorizare a accidentelor și reușitelor (timp de 2-3 săptămâni vor fi colectate date), iar în acest timp va avea loc și o ședință de consiliere (60 minute) în care părinții vor primi feedback cu privire la evoluția procesului;
- A doua ședință fizică urmărește reușita trainingului de toaletă și în alte medii (la mall, la grădiniță, etc.) și dezvoltarea abilităților de autoîngrijire implicate în procesul folosirii toaletei, având în vedere vârsta copilul și nivelul său de dezvoltare.
Înainte de prima ședință, părinții vor completa un chestionar cu privire la copilul lor pentru a hotărî dacă este pregătit pentru trainingul de toaletă. În cazul în care stabilim că nu este pregătit, părinții vor primi o listă cu recomandări ce urmăresc pregătirea copilui (perioada de pre-training) pentru trainingul de toaletă propriu-zis.
Pentru că știm că o singură abordare nu este corectă sau potrivită fiecărui copil, în cadrul sedințelor individuale 1 la 1 vom folosi abordări și metode adaptate nevoilor și nivelului de dezvoltare ale fiecărui copil.